Adventkyrkan

Växjö Adventkyrka

Verksamhet

Gudstjänst
På Lördagar samlas vi vill Gudstjänst kl. 10.00. Programmet varierar från vecka till vecka. Kolla gärna i kalendern eller på första sidan för aktuell information. Gudstjänsterna är öppna för alla. Välkomna!

Bibeltimma
På Lördagar samlas vi till Bibeltimma kl. 11.30. Grupper finns för olika åldrar och som vuxen kan du vara med i en svensk eller engelsk grupp. Studiematerialet till de olika grupperna finns på svenska, på engelska, för barn barn, för tonåringar och ungdomar. Vilken grupp passar dig? (Under fliken länkar hittar du material till de olika klasserna för nedladdning.)

Vävning
Vill du lära dig väva? Kan du reda väva? Kom och var med på onsdagar kl. 14-18 under skolterminerna. Ring Christina Anderson Lubwama, 0706-210 518, för fler detaljer eller se i kalendern. Välkommen!