Adventkyrkan

VK
Paulus - Bolling

Det stora hoppet
En liten och lättläst bok som presenterar de stora frågorna i kampen mellan gott och ont. Den hämtar sin inspiration från Bibelns undervisning och profetior om framtiden. Den berättar om Guds lösning på ondskans problem, det stora Hoppet – Jesus Kristus. Och hans nära förestående återkomst.

Vägen till Kristus
En av världens mest spridda böcker är boken Vägen till Kristus av Ellen G White. Här kan du ladda ner ditt eget exemplar på svenska eller engelska (se nedan).

Eller ladda ner Vägen till Kristus som ljudbok genom att klicka på denna länk.

Escape
En tidning med tankeväckande artiklar om kampen mellan ont och gott i tillvaron vi lever i här.

Paulus, Romarbevet och jag
Per har en alldeles speciell relation med Paulus och Romarbrevet, vilket han skriver om i boken Paulus, Romarbrevet och jag.

Vill du beställa någon av ovanstående böcker så går det att göra så på SDAMedia.

VK

Paulus - Bolling